środa, 2 stycznia 2013

2 I 2013 - Start, day 1!

Szczęśliwego Nowego Roku! Życzenia spóźnione o dzień, ale ważne, że są! Tak jak już tutaj chyba pisałam rok 2013 będzie okresem wielu zmian! Właśnie na to czekałam! Skończyłam pisać moją listę '101 in 1001', oczywiście oprócz tego mam jeszcze kilka ogólnych postanowień konkretnie na ten rok,ale większość się powtarza :)
Dzisiejszy dzień za to nie zaczął się dobrze. Obudziłam się z potworną migreną, poleżałam więc chwilę dłużej w łóżku, ale nic nie pomogło. Po chwili walki z tym przyzwyczaiłam się (jak to zwykle bywa). Najważniejsze było to, żebym pamiętała o jedzeniu. Nie wiem czy to tylko ja tak mam, ale gdy mam ataki migreny to mogłabym w ogóle nie jeść. Z racji tego, że moim głównym celem w tym roku jest schudnąć, musiałam też uważać, żeby nie zjeść byle czego. Skończyło się na grahamce z serkiem wiejskim, jajkiem, pomidorem oraz soku pomarańczowym na śniadanie, a na obiad zrobiłam sałatę z mozzarellą, grzankami, sosem Cesar oraz bułce z ziarnami. Myślę, że nie jest źle, ale jeszcze obiad przede mną.
Spróbuję jeszcze dzisiaj pójść pobiegać, bo często pomaga mi to w walce z migreną, a przy okazji robię coś dla swojego ciała!

Lucy






3 komentarze:

  1. Też życzę Ci wszystkiego dobrego!
    Na pierwszym zdjęciu widzę świetną bluzę/kurtkę- jaka to?
    Ta list to dobry pomysł! Jestem w połowie robienia własnego '101 in 1001' (:
    Dobrego dnia Lucy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że wcinasz prawdziwe pyszności;)pozostaje mi tylko trzymać za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń